Alla inlägg under januari 2012

Av Rakel Granlöf - 27 januari 2012 14:46


 


 


I Don't Feel it Anymore (The Sparrow And The Crow) - William Fitzsimmons


Av Rakel Granlöf - 23 januari 2012 18:32


 


 


 


 


  Who Says - John Mayer

Av Rakel Granlöf - 1 januari 2012 10:42


Hade tänkt visa er med bilder hur mitt 2011 var :)


Förra årets nyår firade jag med b.la dessa två människor i Ö-vik..

 

     

..vi fikade och posade hemma hos Larssons..


 


..vi hade tjejkväll i Ånäset..


 



.. jag var på FIRE i Umeå med bl.a dessa människor..


 


..vi gjorde ett låtsas-fjäll utanför vårat hus..



..jag var på veteranbilsrally i Umeå..


 


..jag fick spela sjuksköterska på en brandövning..


 


..jag och Gustav skickade en grattis-hälsning till vår käre vän Anders..


   


..jag och Gustav bakade även massa muffins..


 


..jag umgicks med min fina vän Anders i Stockholm..


 


..vi hade en sommargala i början av sommarlovet..


 


..jag spenderade mycket tid nere vid havet och körde båt..


..  


..jag åt mycket god mat och tårta i sommar..


 

 


..jag umgicks mycket med underbara vänner..


 

 


.. och hade många fantastiska sommarkvällar..


 


..jag åkte till Lappis och såg Jerusalem där det var galet mycket folk..


 


..jag jobbade på BB i tre veckor..


 

  

..jag såg en stads-igelkott i Umeå..


 


..jag blev moster till världens finaste lilla kille..


 


..jag åkte till Ammarnäs med skolan..


 


..jag var på kvinnokväll med dessa sköna brudar..


 


..och jag var på julmarknad.


 


Detta var en del av vad jag har varit med 2011 och nu hoppas jag på ett nytt år med massa nya spännande upplevelser. Önskar er alla ett fantastiskt år med massor

utav glädje och kärlek!    

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards